با SG5-1 یادگیری زبان را شروع کنید

اگر می خواهید با جی ۵ مکالمه زبان انگلیسی خویش را بهبود بخشید به شما  توصیه می کنیم از SG5-1 (همان جی۵ مخصوص آموزش زبان انگلیسی شامل ترم های ۱ تا ۴) شروع کنید.
ما یک دوره کامل آموزش زبان انگلیسی(تا سطح IELTS) را در ۱۲ ترم تعریف کرده ایم که شما در SG5-1 تا ترم چهارم آن را به اتمام می  رسانید.با SG5-1 تحولی معجزه گونه، سریع، همه جانبه، و باورنکردنی را در  کوتاهترین زمان ممکن در یادگیری زبان انگلیسی خود تجربه خواهید کرد! سریعتر و عمیقتر از آنچه تصور کنید با  SG5-1 به صورت خودآموز (بدون نیاز به معلم و کلاس) از سطح کاملاً مقدماتی یادگیری زبان را آغاز خواهید کرد و این  یادگیری به گونه ای است که لغات، اصطلاحات، جملات و گرامر آموزش داده شده  طی مدت کوتاهی به حافظه دراز مدت منتقل می شود و این یعنی اینکه چندین سال  بعد نیز آنها را به خاطر خواهید داشت!
در ویرایش جدید مقدمه ی جالبی در  کتاب برایتان آورده ایم و شما رابا تکنیک هایی که زبان آموزان موفق ازآن  استفاده کرده اند، آشنا می کنیم. همچنین با «تایم دکتر حسابی» در این مقدمه آشنا  خواهید شد. کتاب این مجموعه انگلیسی به فارسی است و کاملاً از سطح مبتندی آموزش زبان را آغاز می کند و شما به کمک CD های صوتی این مجموعه به تلفظ ها و تمرین  های صوتی مسلط می شوید. سپس برای به خاطر سپاری آنچه یاد گرفته اید، جی  برگهای آماده (فیش های نوشته شده) درس مربوطه را داخل جی۵ می گذارید و به  خاطرسپاری آنها را به راحتی آغاز می کنید.
SG5-1 معادل چهار ترم ۱ تا ۴ آموزشگاه های استاندارد طراحی شده است فقط  کافی است روزانه حداقل یک ساعت کار کنید تا با کمک کتاب ، سی دی ، و از همه مهمتر جی برگهای آماده ( فیش های نوشته شده زبان) بخش هایی از رادیو های انگلیسی زبان را بفهمید، مکالمه کنید، احساس تسلط و رشد نمایید.
فقط  کافیست کمی وقت بگذارید بقیه کارها را برایتان انجام می دهد!
(No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.