مهدادیامی، یک مریخی جی پنجی

مهدادیامی، یک مریخی جی پنجی

همکارانش او را “مرد مریخی” توصیف می کنند. او یک مریخی جی پنجی است و بی دلیل نیست که او را مریخی می خوانند، به زبانهای انگلیسی، فرانسه و عربی تسلط کامل دارد و به زبان های ترکی، ارمنی، اسپانیایی و چینی، اشراف دارد! یک هفته ای هم می شود که ایتالیایی را شروع کرده است! او فوق لیسانس را با معدل ۱۹.۵ در رشته MBA فارغ التحصیل شده است. و در دانشگاه شانگهای چین در مقطع دکترا در رشته مدیریت استراتژیک پذیرش گرفته است

(No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاه ها 8

  1. مهدادیامی، یک مریخی جی پنجی

    مطالبتون جالبه من امسال کنکور ارشد دارم همش ۴ ماه بیشتر وقت ندارم چطئوری با جی ۵ بخونم کمکم کنید

    1. مهدادیامی، یک مریخی جی پنجی

      خانم سمیه گرامی
      شما میتوانید با مراجعه به سایت جی۵اسک به کلیه ی پرسش های خود دست یابید.لطفا روی ادرس لینک پایین کلیک بفرمایید.
      http://g5ask.com/

  2. مهدادیامی، یک مریخی جی پنجی

    با سلام.لطفا تشکر و قدردانی من را به خاطر در اختیار گذاشتن این محصول برای سایرین چون من ،بپذیرید.من قصد دارم برای بار سوم در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنم اما این بار برای اولین بار با محصولات شما. اما نیاز دارم تا با یکی از افراد موفق که توانسته در رشته مدیریت در کنکور قبول شه صحبت کرده و از تجربه ایشان در زمینه چگونگی شروع به کار و … راهنمایی و مشاوره دریافت کنم . لطفه راه تماسی با این شخص را در اختیار بنده قرار دهید. ممنونم.

  3. مهدادیامی، یک مریخی جی پنجی

    سلام میشه بگید روزی تا چه سقفی می شه جی برگ مطالعه کرد آیا برای ارشد بعد نوشتن جی برگ باید کتاب رو بزارم کنار و فقط جی برگ ها رو بخونم و دیگه اینکه آیا بهتر نیست یک جا ۱ ماه بنویسم و بقیه وقتم رو فقط بخونم من استفاده میکنم ولی اکثر کاغذ ها بر میگرده به عقب نتیجه لازم رو در ارشد نگرفتم چون در هر برگ ۲ موضوع مینوشتم اگر چند روز بین مطالعه جی ۵ ها فاصله افتاد باید از همان جا که مانده ادامه دهم یا از اول؟

  4. مهدادیامی، یک مریخی جی پنجی

    سلام میشه بگید روزی تا چه سقفی می شه جی برگ مطالعه کرد آیا برای ارشد بعد نوشتن جی برگ باید کتاب رو بزارم کنار و فقط جی برگ ها رو بخونم و دیگه اینکه آیا بهتر نیست یک جا ۱ ماه بنویسم و بقیه وقتم رو فقط بخونم من استفاده میکنم ولی اکثر کاغذ ها بر میگرده به عقب نتیجه لازم رو در ارشد نگرفتم چون در هر برگ ۲ موضوع مینوشتم لطفا جواب بدید متشکرم.

  5. مهدادیامی، یک مریخی جی پنجی

    سلام میشه با مرد مریخی تماس بگیرم؟میشه بخواین شماره تماس بده؟

  6. مهدادیامی، یک مریخی جی پنجی

    سلام برادر مریخی
    من برای آزمون دکترای نهج البلاغه شدیدا احتیاج به حفظ قواعد پیچیده عربی دارم؟
    چطوری باید قواعد رو بنویسم
    شش ماه بیشتر وقت ندارم
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.