حضور مهدی مالکی نژاد در برنامه ی خونه زندگی

[vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px”][vc_column_text]

حضور مهدی مالکی نژاد در برنامه ی خونه زندگی 

فردا نوزدهم دی ماه  نود و یک،   برنامه ی خونه ی زندگی ،کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما، میزبان مهدی مالکی نژاد مدیر عامل مجموعه ی  جی ۵  خواهد بود.

در خونه زندگی به موضوعات و مسائلی که به حوزه خانواده مربوط است، پرداخته می شود. این برنامه حدود ساعت یازده از شبکه  دو سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

(No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاه ها 4

  1. حضور مهدی مالکی نژاد در برنامه ی خونه زندگی

    با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم چرا اینقدر دیر خبر را توی سایت میذارین تا حالا چندین بار از برنامه ها جا مانده ام لطفا زود تر خبر دهید.

    1. حضور مهدی مالکی نژاد در برنامه ی خونه زندگی

      دوست گرامی
      سلام ، ممنون
      تمام سعی ما این است که بتوانیم اطلاع رسانی مناسبی در مورد پخش برنامه ها داشته باشیم و نه تنها از طریق سایت جی۵ ، از طریق ارسال پیامک به دوستانی که شماره ی آن ها در پنل sms ی ما ثبت شده است ، پخش برنامه را اطلاع دهیم.
      فایل ویدئو ی برنامه ها هم به زودی در سایت قرار خواهد گرفت تا دوستانی که موفق نشده اند پخش زنده ی برنامه را مشاهده نمایند ، بتوانند از ویدئوی ضبط شده ی آن استفاده کنند.

  2. حضور مهدی مالکی نژاد در برنامه ی خونه زندگی

    با سلام و خسته نباشید.
    من بار اولم هست که با جی -۵ آشنا می شوم .و خیلی دوست دارم که استفاده ای از این جعبه داشته باشم .الان دوسال است که پشت کنکور وکالت هستم و نتیجه ی خوبی نگرفتم .امسال قصد دارم با این جعبه مطالعه کنم اگر بتونم جعبه را بخرم .متاسفانه در خرید اینترنتی تا به حال موفق نشدم .لطفا راهنماییم کنید.و فعلا دیدگاه خاصی ندارم… چون فعلا هیچ استفاده ای نکردم و در مرحله ی آشایی و خرید جغبه هستم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱بازم خسته نباشید.

    1. حضور مهدی مالکی نژاد در برنامه ی خونه زندگی

      دوست عزیز
      سلام، ممنون
      اگر در روند خرید اینترنتی با مشکلی مواجه شدید لطفاً در ساعت اداری با شماره های روابط عمومی تماس بگیرید.
      ۳۲۲۳۴۵۶۷(۰۲۶) – ۳۲۲۲۹۴۶۷(۰۲۶)
      ضمن اینکه شما می توانید از طریق تماس با روابط عمومی به راحتی خرید پستی انجام دهید.
      و اگر ساکن کرج و تهران هستید، حضوری به دفاتر فروش مراجعه نمایید.آدرس و شماره ی نمایندگی های جی۵ را می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید.
      http://g5ask.com/73/g5shop/%D8%AC%DB%8C-5-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.