جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

[vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px”][vc_column_text]

جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

دانشجویان و فارغ التحصیلان و کارآموزان و وکلای دادگستری و همه کسانی که قصد شرکت در آزمون های حقوقی کارشناسی ارشد با تمامی گرایش ها و مشاغل  حقوقی از جمله قضاوت، سردفتری اسناد رسمی، وکالت و مشاوره حقوقی و سردفتری دفاتر ازدواج و طلاق را دارند :
مجموعه جی ۵ یک بار دیگر با تلاش همه عزیزانی که ما را در این راه یاری  کردند بعد از ۱۴ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه دورس راهنمایی ، دبیرستان ، پیش دانشگاهی ، پیام نور و مجموعه بسته های یادگیری زبان در مقاطع مختلف ، دروس دانشگاهی رشته حقوق را برای تمامی علاقه مندان گردآوری کرده است.
امید آنکه با تلاش خودتان و با یاری ایزد منان گامی بزرگ به سوی موفقیت بردارید.
نکته بسیار مهم که حتما باید یادآوری کنیم این است که با توجه به اینکه  مطالب حقوق نیاز به درک و استدلال دارد جی برگهای حقوق تنها در صورتی به  یادگیری شما کمک می کند که شما قبلا آن مطالب را خوب درک کرده باشید . به  این ترتیب شما می توانید سالهای سال تمامی مواد قانونی را حتی با شماره  ماده آن درست در جایی که به آن نیاز دارید به خاطر بیاورید .

یادتان باشد :
جی برگ مثل تمبر پستی موفقیت شما را تضمین می کند چون این توانایی را دارد که تا رسیدن به هدف به حافظه شما بچسبد.
در اینجا تمامی محصولات موجود در فروشگاهها و هم چنین محصولات حقوق که در  حال حاضر فقط قوانین، جی رگ نویسی شده اند را به همراه توضیحات آن مشاهده  می کنید :
قانون اساسی با توجه به اینکه بهترین شناسنامه و گویا ترین سند شناسایی هر کشور قانون  اساسی آن کشور است یادگیری آن هم به طور کامل به همه شما حقوقی های عزیز  پیشنهاد میشود :
جی برگ های قانون اساسی با ۱۷۷ اصل در ۷۹۰ جی برگ، نوشته شده است .
فقط در مدت ۲۰ روز می توانید به راحتی تمامی اصل های قانون اساسی را با شماره اصل آن به حافظه خودتان بسپارید
زمان صرفه جویی شما در وقت برای جی برگ نویسی: ۳۹۵۰ دقیقه

قانون مدنی
قانون مدنی به عنوان قانون مادر نیز یکی از دغدغه های مهم دانشجویان رشته حقوق برای یادگیری است
جی برگ های قانون مدنی در سه قسمت اموال ، اشخاص ، ادله اثبات دعوا با ۴۲۵۹ جی برگ و به همراه قانون مسئولیت مدنی ۲۲۶ جی برگ مجموعاً ۴۴۸۵ جی برگ ، نوشته شده است .
بهترین ویژگی این جی برگ ها مُعرَب بودن، آوردن معانی لغات ثقیل و دشوار  اصلاحات حقوقی و فقهی با استفاده از ترمینولوژی حقوق و نیز قرار گرفتن جی  برگ های مادر جهت عدم رجوع مخاطب به متن قانونی است .
آنچه که قبلاً در دست مخاطبین قرار گرفته بود نسخه اول قانون مدنی تا آخر  ماده ۶۵۵ بوده است و قسمت پایانی آن به همراه قانون مسئولیت مدنی با ویرایش جدید با یاری ایزد منان تا آخر مرداد ماه ۸۹ ارائه خواهد شد .
فقط در مدت ۹۰ روز می توانید به راحتی تمامی مواد قانون مدنی را به همراه  شماره ماده آن به حافظه خودتان بسپارید و فقط با ۳ با رتکرار بیشتر برای  همیشه وارد حافظه دراز مدت شما خواهد شد .زمان صرفه جویی در وقت برای جی  برگ نویسی: ۲۲۴۲۵ دقیقه

قانون آئین دادرسی کیفری
با توجه به اینکه قواعد دادرسی حائز اهمیت بوده و به خصوص آئین دادرسی  کیفری بر خلاف سایر دروس کیفری بعد از فراغت از تحصیل سریعاً آموخته های یک فارغ التحصیل حقوقی را نشان میدهد تا جایی که در صورت نداشتن تسلط بر  مقررات و قواعد دادرسی ضعف علمی وی زودتر نشان داده می شود ، لذا جی برگ  های قانون آئین دادرسی کیفری با ۳۰۸ ماده در ۱۲۵۰ جی برگ و قانون تشکیل  دادگاههای عمومی و انقلاب در ۴۹۰ جی برگ مجموعاً ۱۷۴۰ جی برگ نوشته شده است .
فقط در مدت ۴۰ روز می توانید به راحتی تمامی مواد قانون آئین دادرسی کیفری را به همراه شماره ماده آن به حافظه خودتان بسپارید و فقط با ۳ با رتکرار  بیشتر برای همیشه وارد حافظه دراز مدت شما خواهد شد .
زمان صرفه جویی در وقت برای جی برگ نویسی: ۸۷۰۰ دقیقه

قانون آئین دادرسی مدنی
آئین دادرسی مدنی برای آن دسته از فارغ التحصیلان رشته حقوق که مایل باشند دانش خود را در مسند قضاوت و یا کسوت وکالت و مشاورت و نمایندگی حقوقی  وسیله احقاق حق و خدمت قرار دهند ، غیر قابل اجتناب است . بنا براین تسلط  به مواد قانونی این درس می تواند کمک قابل توجهی به یادگیری مطالب آن نماید .
قانون آئین دادرسی مدنی با ۵۲۸ ماده در ۵۲۵۴ جی برگ نوشته شده است ..قرا  گرفتن جی برگ های مادر در این مجموعه شما را از رجوع به متن قانونی بی نیاز می کند . و فقط با ۳ با رتکرار بیشتر برای همیشه وارد حافظه دراز مدت شما  خواهد شد .
فقط در مدت ۱۱۰ روز می توانید به راحتی تمامی مواد قانون آئین دادرسی مدنی را به همراه شماره ماده آن به حافظه خودتان بسپارید .
زمان صرفه جویی در وقت برای جی برگ نویسی: ۲۶۲۷۰ دقیقه

قانون مجازات اسلامی
قانون مجازات اسلامی با ۷۲۹ ماده در۱۶۶۴ جی برگ نوشته شده است . آنچه که  قبلاً در دست مخاطبین قرار گرفته بوده است نسخه اول این قانون و تا آخر  ماده ۴۹۷ بدون در نظر گرفتن قسمت تعزیرات و مجازات های بازدارنده بوده است . لذا نسخه ویرایشی به همراه قسمت تعزیرات و مجازات های بازدارنده آن و  الحاقات و اضافات آن با یاری ایزد منان تا آخر مرداد ماه ۸۹ ارائه خواهد شد .
بهترین ویژگی این مجموعه استفاده از نظرات مخالف اساتید حقوق به همراه آراء وحدت رویه ونظرات اداره حقوقی می باشد .
*با توجه به تغییرات و اصلاحات مواد قانونی قانون مجازات اسلامی به محض  تصویب نهایی این اصلاحات، جی برگ نویسی مجدد آن با اعمال تغییرات انجام  خواهد شد و امکان تهیه آن برای کسانی که قبلاً نسخه قدیمی را خریداری کرده  اند وجود دارد.
فقط در مدت ۴۰ روز می توانید به راحتی تمامی مواد قانون مجازات اسلامی را  به همراه شماره ماده آن به حافظه خودتان بسپارید و فقط با ۳ با رتکرار  بیشتر برای همیشه وارد حافظه دراز مدت شما خواهد شد .زمان صرفه جویی در وقت برای جی برگ نویسی: ۸۳۲۰ دقیقه

قانون تجارت
تجارت قلب اقتصاد کشور است و این قلب باید با نظم و قانون به تپش خود  ادامه دهد و آگاهی از قوانین هم می تواند به رونق اقتصادی و اشتغال کمک  شایان توجه ای نماید .
آنچه که قبلا در دست مخاطبین قرار گرفته است قسمت اول جی برگهای قانون  تجارت از ماده ۱ تا ۱۶۱ در ۱۰۴۶ جی برگ بوده که قسمت دوم آن به همراه ادامه مواد قانونی و نیز جی برگ های قانون سفته ، چک ، برات و نیز قانون تجارت  الکترونیکی و الحاقات واضافات در مرداد ماه ۸۹ با یاری ایزد منان ارائه  خواهد شد .
فقط در مدت ۳۰ روز می توانید به راحتی تمامی مواد قانون تجارت را به همراه شماره ماده آن به حافظه خودتان بسپاریدو فقط با ۳ با رتکرار بیشتر برای  همیشه وارد حافظه دراز مدت شما خواهد شد .
زمان صرفه جویی در وقت برای جی برگ نویسی: ۵۲۳۰ دقیقه

قانون امور حسبی
جی برگ های قانون امور حسبی با ۳۷۸ ماده در ۲۸۵۵ جی برگ نوشته شده است . این مجموعه تا آخر مرداد ماه ۸۹ با یاری ایزد منان ارائه خواهد شد . و در  ادامه آن مجموعه آراء وحدت رویه مربوط به این قانون همراه خواهد شد .
فقط در مدت ۶۵ روز می توانید به راحتی تمامی مواد قانون امور حسبی را به  همراه شماره ماده آن به حافظه خودتان بسپارید و فقط با ۳ با رتکرار بیشتر  برای همیشه وارد حافظه دراز مدت شما خواهد شد .
زمان صرفه جویی در وقت برای جی برگ نویسی: ۱۴۲۷۵ دقیقه

قانون کار
جی برگ های قانون کار با ۲۳۰ ماده در ۲۵۹۶ جی برگ نوشته شده است . که این با یاری ایزد منان تا آخر مرداد ماه ۸۹ ارائه خواهد شد .
قابل ذکر است قسمت های قانون بیمه بیکاری ، قانون تامین اجتماعی ، قانون  بیمه همگانی خدمات درمانی ، قانون بیمه همگانی خویش فرمایان همراه با تصویب نامه ها ، آئین نامه ها ، بخشنامه ها و دستورالعمل ها نیز جزو برنامه های آتی جهت جی برگ نویسی خواهد بود .
فقط در مدت ۵۵ روز می توانید به راحتی تمامی مواد قانون کار را به همراه  شماره ماده آن به حافظه خودتان بسپاریدو فقط با ۳ با رتکرار بیشتر برای  همیشه وارد حافظه دراز مدت شما خواهد شد .
زمان صرفه جویی در وقت برای جی برگ نویسی: ۱۲۹۸۰ دقیقه

۲۰۰۰ واژه ضروری LAW TEXTS
یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین عنوان درسی در آزمون های حقوقی که می  تواند رویای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد دلخواه را برای داوطلب آزمون های ارشد فراهم آورد متون حقوقی است .
با توجه به کلیدی بودن این امر ، چند محصول جدید در زمینه تقویت دایره  لغات و تسلط بر مفاهیم حقوقی کتابهای منبع که مهمترین آن law texts است  برای تمامی مخاطبین فراهم شده است . این محصول ویژه آن دسته از افرادی است  که تا حد مطلوبی بر زبان انگلیسی تسلط داشته و با استفاده از این محصول بر ۲۰۰۲ واژه ضروری و مهم کتاب law texts تسلط خواهند یافت .
البته کسانی هم که در سطح نسبتاً مبتدی هستند در صورت استفاده از بسته های متون حقوقی که در ادامه آورده شده است می توانند بعداز یادگیری جهت های  مذکور از این محصول استفاده نمایند .
بهترین ویژگی این محصول ارائه ۵۴ فیش آموزش فونتیک به همراه مثال های  کاربردی فارسی و انگلیسی است . به این روش شما می توانید هر لغت انگلیسی را تلفظ نمایید .
فقط در مدت ۴۵ روز می توانید به راحتی تمامی جی برگ های زبان تخصصی را به  حافظه خودتان بسپارید و فقط با ۳ با رتکرار بیشتر برای همیشه وارد حافظه  دراز مدت شما خواهد شد .
زمان صرفه جویی در وقت برای جی برگ نویسی: ۱۰۰۱۰ دقیقه

متون حقوقی
جی برگ های این عنوان درسی در سه قسمت کاملا مجزا با عنوان های ” حقوق قرارداد” ، ” اصول کلی حقوق جزای انگلستان “، ” حقوق اساسی” گرد آوری شده است . تمامی عنوان های مزبور از کتاب law texts با ارائه شماره صفحه به صورت واژه به  واژه آورده شده است بعد از ترجمه هر لغتنحوه کاربرد لغت مذکور در جمله با  ترجمه به صورتی که لغت انگلیسی به صورت bold و در پشت جی برگ ترجمه لغت نیز به صورت bold در جمله نمایان شده است این قابلیت را به شما می دهد که نه  تنها بر معانی لغات تسلط می یابید بلکه با نحوه کاربرد آن در جمله و چگونگی تفاوت ترجمه آن در جمله آشنا خواهید شد .
این مجموعه با یاری ایزد منان در اوایل شهریور ماه سال ۸۹ ارائه خواهد شد.
فقط در مدت ۱۰۰ روز می توانید به راحتی تمامی لغات سه بخش مهم این کتاب را به حافظه خودتان بسپارید و فقط با ۳ با رتکرار بیشتر برای همیشه وارد  حافظه دراز مدت شما خواهد شد ..

محصولات در دست تهیه سال ۸۹
جی برگ های مجموعه اصول کلی جزای عمومی
جی برگ های مجموعه جزای اختصاصی با تفکیک جرایم
جی بر گهای تفسیر قانون مدنی با تفکیک مباحث حقوقی
جی برگ های تفسیر کل قانون تجارت ، جی برگ های تفسیر قانون آئین دادرسی کیفری
جی برگ های تفسیر قانون آئین دادرسی مدنی
جی برگ های اصول فقه ، جی بر گهای متون فقه
جی برگ های متون حقوقی از کتاب law made simple easy
جی برگ های قانون استخدام کشور ، جی برگ های قانون دیوان عدالت اداری
جی برگ های قانون تقسیمات کشوری ، جی برگ های قانون محاسبات عمومی
جی برگ های قانون اداری تصفیه امور و ورشکستگی
جی برگ های قانون صدور چک
جی برگ های اساسنامه سازمان ملل متحد – اعلامیه جهانی حقوق بشر
جی برگ های عهدنامه وین ۱۹۶۳
جی برگ های اساسنامه دیوان بین الملل دادگستری
جی برگ های قانون امور حسبی در رویه قضایی
جی برگ های قانون ثبت و ……[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

(7 votes, average: 2,71 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 16

  1. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

    سلام لطفا نمونه بزارین

    1. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

      سلام بهاره عزیز میخوام ازتون دعوت کنم که به خانواده جی۵ بپیوندید و عضو شبکه های مجازی مون بشید تا نمونه جی برگهارو درکانال تلگرام یا اینستاگراممون با آیدی @g5hoghoogh مشاهده بفرمایید و یا حتی در دیجی کالا نمونه های بسته های متفاوت یا جی برگ هامون رو مطالعه کنید.روش ما تستینگ هست (پرسش و پاسخ) یعنی دقیقا چیزی که به ما حقوقی ها کمک میکنه تا در تست زنی تبحر پیدا کنیم علاوه براون تکرار و مرورهای عالی ولقمه لقمه بودن جی برگهاست که روش ما رو حرفه ای و از دیگر روش ها متمایز کرده شما میتونید مطالعه عالی به روش تستینگ رو هم تجربه کنید.

  2. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

    باسلام
    حداقل برای نمونه چند برگ رو قرار بدید تا ما با اطمینان بیشتر اقدام به خرید بکنیم.

    1. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

      سلام ، ممنون از نظرتون بزودی نمونه جی برگ حقوق هم براتون میذاریم

  3. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

    سلام
    جی برگ های قانون مجازات بر اساس قانون جدید هست؟
    قیمت و نحوه ی سفارش چگونه است ؟

    1. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

      سلام رضوی
      قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ و طبق قانون جدید می باشد و شما برای سفارش و اطلاع از محصولات می توانید با شماره ی ۰۲۱۹۶۸۶۱۹۳۹ یا ۰۲۱۹۶۸۶۱۹۳۸ تماس حاصل فرمایید.

  4. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

    سلام میخاستم بدونم خوندن این فلش کارتها ادمو از خوندن کتاب بی نیاز میکنه وتنها با خوندن این فلش کارتها میشه درازمون ارشد موفق شد؟باتشکر

    1. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

      سلام
      دوست عزیز استفاده از جی برگ های نوشته شده برای شما کفایت میکند اما توصیه ی ما به شما عزیزان این است که شما قبل از مطالعه ی عمیق جی برگ ها کتب را به صورت اجمالی و روزنامه وار مطالعه کنید دلیل این کار هم تسلط بهتر و بیشتر شما روی جی برگ ها و مطالب می باشد.

  5. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

    با سلام-
    میخواستم بدونم قانون آیین دادرسی کیفری جدید کی جی برگهاش آماده میشه؟؟؟؟؟/
    من در اسرع وقت نیاز دارم به این قانون
    ممنون

    1. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

      سلام دوست عزیز
      جی برگ های قانون ائین دادرسی کیفری تا ۱-۲ ماه اینده اماده خواهد و به محض اماده شدن خدمت دوستان حقوقی از طریق سایت و ارسال پیامک حتما اطلاع رسانی خواهد شد .
      موفق و پیروز باشید

  6. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

    باسلام
    من میخوام ارشد رشته حقوق خصوصی شرکت کنم
    کدوم این کتابا واسه این رشته لازمه؟

    1. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

      سلام، لطفا با شماره ۶۶۹۷۹۵۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.موفق باشید.

  7. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

    این بسته های حقوق که گذاشتین واسه همه ی دانشگاه هاست؟آزاد ؟ پیام نور ؟ دولتی؟

    1. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

      آقای سجاد گرامی
      تمامی بسته های اموزشی بر اساس کتاب های منبع و مرجع های اصلی هر رشته نوشته شده است که در هر جی برگ کاملا به صفحات کتاب ارجاع داده شده است یعنی با مطالعه ی جی برگ شماره ی صفحات کتاب اصلی را هم مرور می کنید.
      برای مشاوره بااقای غلامی کارشناس حقوق در روزهای سه شنبه و جمعه از ساعات ۱۵ الی۱۸ با شماره ی ایشان تماس حاصل فرمایید.
      ۰۹۳۷-۷۴۵۷۳۵۵

  8. جی برگ های آماده برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حقوق آماده شد

    سلام خسته نباشید
    من دانشجوی حقوقم سال اول
    همه ی این بسته هایی که واسه رشته ی حقوق تو این پست معرفی کردید رو میخوام
    فقط میخواستم بدونم تا الان همه ی این بسته های آموزشی حقوق کامل هستن یا نه؟
    و این که قیمت هر کدوم از اینا چنده؟؟
    و این که واسه شروع اول از کدوم یکی بخونم؟؟

    اگه جواب این سوالامو همین جا بدید یه دنیا ازتون ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.