اطلاعیه روابط عمومی جی ۵

[vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px”][vc_column_text]

اطلاعیه روابط عمومی

دوستان گرامی، روابط عمومی جی ۵ وظیفه خود می داند مراتب عذر خواهی خود را به دلیل اشغال بودن خطوط ارتباطی و تاخیر احتمالی در ارسال بروشورهای درخواستی، خدمت شما عزیزان ابراز دارد.

هجوم ناگهانی درخواست های  شما عزیزان، همکاران ما را در واحد مشاوره و فروش، علی رغم پش بینی های قبلی غافلگیر کرده و باعث تاخیر در ارسال  بروشورها و اطلاعات درخواستی شما عزیزان گردیده است .

از شما عزیزان بابت صبوری  و اعتمادتان تشکر می کنیم و همچنان با تلاش خستگی ناپذیر همکاران واحد مشاوره و فروش این تاخیرها را به حداقل خواهیم رساند.

بار دیگر مراتب سپاس خود را از این بابت که به ما فرصت دادید تا در خدمت شما باشیم، اعلام می داریم.

با تشکر و احترام

روابط عمومی جی ۵

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
(No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاه ها 24

  1. اطلاعیه روابط عمومی جی ۵

    با سلام و خسته نباشید من لیسانس زبان دارم البته الان چند سالی است که فارغ التحصیل شدم و در در حدود هفت سال پیش ددر کانون زبان تا ترم hi 3 رو گذروندم ولی خیلی وقته که از زبان فاصله گرفتم و کلمات تا حدودی یادم رفته بنظر شما من کدوم سطح رو بگیرم که مناسبم باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. اطلاعیه روابط عمومی جی ۵

      سلام بهار عزیز
      اگر شما بتوانید مکالمه به زبان انگلیسی داشته باشید با شما مکالمه صورت می گیرد و شما را تعیین سطح می کنند و راهنماییتان می کنند که کدام یک از سطح های زبان ما را تهیه بفرمایید اما اگر نمی توانید مکالمه داشته باشید بهتر هست از سطح مقدماتی استفاده کنید .
      برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس بگیرید مشاوران ما شماره را رهنمایی می کنند .
      موفق باشید

  2. اطلاعیه روابط عمومی جی ۵

    با سلام مجدد. من زمانی که در کلاسهای زبان شرکت می‌کردم در سطح uper تحصیل می‌کردم. شما کدام جی ۵ را توصیه می‌کنید. آیا بهتره که من دوباره توسط مشاوران شما تعیین سطح بشم یا خیر؟ چون ظاهراً دیگه نمی‌تونم حداقل تا مدتها در کلاس‌های زبان شرکت کنم و واقعاً هم حیفم می‌آد که این همه زحمت کشیدم و همین‌جوری همین چیز رو به امان خدا ول کنم. اونم زبان که اگه یه مدت دنبالش نری دوباره باید از اول شروع کنی. این‌قدر که فراره. خدا کنه بتونم با جی ۵ شما به اون نتیجه‌ی دلخواهم برسم. نه اینکه…

    1. اطلاعیه روابط عمومی جی ۵

      سلام مریم عزیز
      شما بهتر هست یک بار تعیین سطح بشوید تا بتوانید سطح متناسب با خودتان را تهیه کنید.روش یادگیری جی۵ به صورتی هست که به شما کمک می کند مطالب وارد حافظه بلندمدتتان شود و دیگرنسبت به ان مطلب دچار فراموشی نشوید و همه چیز به طور کامل داخل بسته های شما قرار داده شده تا شما بتوانید بهترین استفاده را از وقتتان ببرید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس بگیرید مشاوران ما شما را راهنمایی می کنند.
      موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.