پاسخگویی اینترنتی سوالات توسط واحد روابط عمومی جی ۵

[vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px”][vc_column_text]پاسخگویی اینترنتی سوالات توسط واحد روابط عمومی جی ۵

با توجه به انتقاد بعضی مخاطبین جی بلاگ و جی فورم نسبت به بی جواب ماندن برخی از سوالات آنها قرار بر آن شد که واحد روابط عمومی جی۵ با ایجاد یک  ایمیل واحد به طور مستقیم و به صورت برنامه ریزی شده و منظم پاسخگویی  اینترنتی به سوالات مخاطبین عزیز جی۵ را آغاز نماید.

تعهد واحد روابط عمومی پاسخ گویی به کلیه ایمیل های دریافتی از این آدرس است به طوری که بعد از این، هیچ سوالی بدون پاسخ رها نشود!

در مرحله ی نخست سعی ما بر این خواهد بود که ایمیل های شما ظرف ۷۲ ساعت پاسخ بگیرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

(No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاه ها 4

  1. پاسخگویی اینترنتی سوالات توسط واحد روابط عمومی جی ۵

    سلام و خسته نباشید.میخواستم بونم جی برگ ها حتما باید دقیق با سطح زاویه ۹۰ درجه بسازند؟(که در این صورت چون جی برگ های من کاغذی اند کلی طول میکشه تا حتی خونه شماره ۳ پر بشه) یا میشه کمی کج باشن تابه منطقه قابل برداشت برسند؟و ایک سوال دیگر:آیا جی ۵ برای دروس مفهومی هم کاربرد دارد یا فقط برای حفظ کردنی هاست؟

    1. پاسخگویی اینترنتی سوالات توسط واحد روابط عمومی جی ۵

      جناب یزدان عزیز
      با سلام
      بله حتما باید با زاویه ۹۰درجه در جعبه قرار بگیرند. این امر طبیعیه که مدتی طول میکشه تا خونه ها پر بشن و همین امره که باعث میشه یادگیری شما پایدار و بدون فراموشی باشه. اگر دوست دارید خانه های جعبه سریعتر پر بشن میتونین تعداد ورودی روزانه تون رو افزایش بدین. در صورتیکه امکان این کار رو ندارین صبور باشین و بذارین مغز شما لقمه های آماده و کوچک خودش رو جذب کنه و اونا رو به حافظه بلند مدتتون انتقال بده.
      منتظر معجزه جی۵ باشید:)
      بله جی۵ برای هر مطلبی که دوست دارین اونو به حافظه بلند مدت بفرستین کاربرد داره چه مفهومی و چه حفظ کردنی. فقط کافیه اونا رو جی برگ نویسی کنین
      از پیام شما متشکریم
      موفق باشید

  2. پاسخگویی اینترنتی سوالات توسط واحد روابط عمومی جی ۵

    با عرض سلام
    لطفاً بفرمائید آدرس صحیح سایت کدام است آیا maleki5 یا g5g5 صحیح است منظورم این است که اخبار بروز شده و آخرین اطلاعات را از کدام سایت میتوان استناد کرد.
    سئوال دیگری اینکه من بسته آموزشی sg1 زبان شما را برای ترم اول و دوم از نمایشگاه کتاب تهیه کرده ام ولی بدلیل بیماری که برای من ایجاد شد نتوانسته ام تا بحال استفاده کنم و از ابتدای اسفند ۹۲ میتوانم از بسته آموزشی استفاده کنم آیا به همین بسته میتوان استناد کرد و آموزش زبان را شروع کنم چون تبلیغ sg5 را دیده ام و شک کرده ام آیا بسته آموزشی که تهیه کرده ام کامل است یا به بسته دیگری احتیاج دارم.البته ناگفته نماند من بدلیل ساعت زیاد اشتغال زمان محدودی برای فراگیری دارم لطفاً اینجانب حقیر را راهنمایی فرمائید.
    با تشکر فراوان

    1. پاسخگویی اینترنتی سوالات توسط واحد روابط عمومی جی ۵

      سلام دوست عزیز
      ادرس صحیح سایت ما http://www.g5g5.ir هی باشد.در رابطه با بسته اموزشی زیانتون عرض کنم : شما از هر زمانی که بخواهید میتوانید شروع یه استفاده کنید بسته های زبان ما در سال ۹۱-۹۲ تغیراتی داشته که ابن تفیرات در ملزومات نظیر: اضافه شدن کتاب داستان و جی برگها منطیق بر انها است و اهم مطالب انها بکی هست و بسته های زیان ما کامل هستند و هر چهار سطح گرامر.مکالمه.شنیداری و نوشتاری شما را همزمان تقویت می کند و چون خوداموز هستند با توجه یه مشغله کاری که دارید نیازی به کلاس و استاد نداریدو شما میتوانید جی برگها را به همراه کیف همراه نزد خودتان داشته یاشید و هر زمان که وقت اضافه داشتید جهت مرور از انها استفاده کنیداما حتما روزانه جی برگها و کتابهاتون را مطالعه کنید .
      پیروز و موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.