کاظم محمدی جی پنجی موفق کارشناسی ارشد مکاترونیک

اگر جی۵ نباشد انگار چیز مهمی را گم کرده ام!
واقعا کسانی که از جی۵ استفاده نمی کنند ضرر می کنند!

براستی درست مطالعه کردن از خود مطالعه کردن هم مهم تر است.کاظم محمدی از جوانان هدفمند، بااراده و خود ساخته ایست که در روستا زندگی می کند، علی رغم تمام محدودیتها و نبود امکانات در زمینه تحصیلی فوق العاده موفق بوده و هم اکنون هم دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مکاترونیک با گرایش طراحی ربات است. با ما از زمانی می گوید که مدتها از جی۵ فاصله گرفته بوده، تا اینکه در درسهای کارشناسی با یک واحد دشوار به نام « هوش مصنوعی» روبرو می شود و نه تنها او بلکه اکثر دوستانش نمی توانند این درس را پاس کنند،به ناچار ترم بعد همگی مجبور می شوند دوباره این واحد را با همان استاد ترم قبل خود بگیرند. او که به دنبال راهی برای حل این مشکل بود ناگاه به یاد تجربه موفقیت آمیزی می افتد که قبلا در کنکور از جی۵ گرفته بود، ازاینرو تصمیم می گیرد یکبار دیگر به جی۵ رو بیاورد و در این مسیر تمام پشتکار و همت بلند خود را به کار می گیرد. امتحان دشواری را که استاد ۱۰۰ دقیقه زمان به آن اختصاص داده بود ظرف ده دقیقه تمام می کند و از جلسه بیرون می آید، بچه ها که امتحان را خراب کرده بودند با دیدن او می گویند، کاظم پس ترم بعد دوباره همدیگر رو می بینم. اما نتیجه چیز دیگری می گوید، او موفق می شود با کسب نمره ۱۹ بالاترین نمره کلاس را از آن خود کند و این واقعا یک معجزه جی۵ ایست! طوریکه حتی خود استاد هم تعجب می کند. همین تجربه شیرین باعث شده، آقای محمدی تصمیم بگیرد برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا، رشته هوش مصنوعی را انتخاب کند. ناگفته نماند او هم اکنون برای تقویت زبان انگلیسی هم از بسته های خودآموز SG5 استفاده می کند و مطمئن است که در آزمون IELTS نمره بالای ۷ را خواهد گرفت.

مشتاقیم از نحوه آشنایی با جی۵ برایمان بگویید؟

اواخر سال۸۳ بود که از طریق مجله خانواده سبز با جی۵ آشنا شدم و آن را تهیه کردم. در ابتدا به سی دی که شما در آن نحوه استفاده از جی۵ را به خوبی بیان کرده بودید گوش دادم و بعد هم با یک سری جی برگهای خام، کار با آن را شروع کردم. تب داغ کنکور فراگیر شده بود و من هم مثل همه خواهان قبولی در رشته دلخواهم بودم. اوایل تصورم این بود که جی۵ تنها برای یادگیری دروس خاصی کاربرد دارد به همین خاطر فقط برای درسهایی مثل زبان از آن استفاده می کردم. بعد از کنکور و گرفتن نتیجه بود که اثربخشی جی۵ را کاملا درک کردم و بوضوح دیدم که این روش، برای یادگیری همه چیز نتیجه می دهد.

جی۵ و تقویت زبان انگلیسی؟

برای کسی که مثل من می خواهد تا سطح IELTS پیش برود، هزینه کلاسهای زبان واقعاً سرسام آور است. با خودم حساب کردم نزدیک به دو و نیم تا سه میلیون تومان باید هزینه کنم تا از کلاسهای ترمیک زبان شروع کنم و قدم به قدم زبانم را به سطح IELTS برسانم.
از این گذشته، روستایی که ما در آن زندگی می کنیم حداقل نزدیک به یک ساعت تا شهر فاصله دارد و دسترسی به وسایل نقلیه شخصی در آن محدود است طوری که مثلا اگر ۶ و نیم صبح با اتوبوس از خانه حرکت کنم نزدیک ۸ و نیم به اولین شهر در نزدیکی روستایمان می رسم کلی از وقتم برای رفت و برگشت تلف می شود. بدتر از همه اینکه اگر کلاسی که می خواهی در فاصله اولین شهر تا روستا نباشد مجبور می شوی به مرکز استان بروی که تا آنجا حداقل سه ساعت راهست……………. مسلما هزینه های جانبی دیگری هم هست که در این محاسبه از چشم پوشیده می ماند.

خوب راه حل شما برای این مشکل چه بود؟

من خودآموز بسته های SG5 را انتخاب کردم ، چون دیدم واقعاً از لحاظ هزینه بسیار مناسب هستند. مهم تر اینکه دیگر هیچ وقتی برای رفت و آمد به کلاس زبان هدر نمی دهم تازه کلی هم وقت اضافه می آورم تا درسهای دانشگاه را بخوانم. تایم دکتر حسابی در جی۵ (اختصاص زمان و مکان خاص به مطالعه و یادگیری زبان با تعهد ۱۰۰% به خود برای اجرای این برنامه ) واقعا برای من موثر بوده، مثلا من ساعت ۸-۷ شب را با این روش زبان می خوانم و ذهنم طوری شرطی شده است که در این ساعت معین، کاملا برای یادگیری زبان آمادگی دارد. در این ۴ ماهی که با این روش زبان می خوانم به طور محسوسی پیشرفت خودم را نسبت به قبل احساس کرده ام، مطالب آنقدر خوب در ذهنم می ماند طوریکه حتی می توانم بگویم جی برگی که خوانده ام از کدام صفحه کتاب و دقیقا درباره چه موضوعی است. مطمئنم اگر همینطور ادامه بدهم در آزمون آیلتس با نمره بالای ۷ قبول می شوم.

feleshfeleshمتن کامل مصاحبه


(2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 3

  1. کاظم محمدی جی پنجی موفق کارشناسی ارشد مکاترونیک

    سلام
    منم رشته ام مهندسی کامپیوتر هست ممنون میشم که آدرس ایمیل دوستمون بدید چون من نمیدونم واقعا هوش مصنوعی چطوری جی برگ نویسی کنم با تشکر

    1. کاظم محمدی جی پنجی موفق کارشناسی ارشد مکاترونیک

      حسام جان سلام؛
      امیدوارم در سطوح مختلف تحصیلیتون، همیشه موفق باشید. برای دریافت ایمیل جی پنجی های موفق، لطف کنید با دفتر مرکزی جی۵ به شماره ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس بگیرید تا کمکتون کنن. شاد و پیروز باشید.

    2. کاظم محمدی جی پنجی موفق کارشناسی ارشد مکاترونیک

      سلام
      حسام جان زحمت بکشید با شماره ی ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس بگیرید تا همکارانمون آدرس ایمیل آقای محمدی رو در اختیارتون بزارند.علاوه بر این شما می تونید روزهای سه شنبه از ساعت ۴ تا ۶ با شماره ی فوق تماس داشته باشید و با آقای مالکی نژاد در خصوص جی برگ نویسی صحبت بفرمایید.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.