دکتر حمید نعمتی جی پنجی موفق پزشک متخصص اطفال

یادگیری با جی ۵ ، فراتر از زمان و مکان

دکتر حمید نعمتی از متخصصان حاذق و توانای کشورمان است که با وجود مشغله فراوان و وقفه ای قریب به یک دهه بعد از اتمام دوره تخصصی اطفال ازدانشگاه تهران اخیرا موفق به قبولی در دوره فوق تخصص رشته “مغز و اعصاب کودکان” دانشگاه شهید بهشتی به صورت آزاد ( بدون هیچ سهمیه ای) شده و این تنها گوشه ای از موفقیتهای درخشان او است. دانشجویان بسیاری نیز، سر کلاسهای درس از تجربیات ناب و اندیشه های مثبت اش بهره می برند. او عمیقا باور دارد اگر شیوه زندگی مان توام با پیروی از رفتارهای مثبت و سازنده باشد دستیابی به موفقیت، آن هم بدون صرف کمترین هزینه و انرژی امکان پذیر است. دکتر نعمتی از جی ۵ به عنوان روشی موثر و کاربردی برای یادگیری یاد می کند و خود نیز از آن بهره می برد. بی شک، کلام اطمینان بخش او می تواند راه گشای بسیاری از مشتاقانی باشد که می خواهند همچون وی قدم در مسیر کامیابی بگذارند. این مصاحبه جالب را به شما عزیزان و به ویژه آنانی که خواستار آشنایی بیشتر با فراز و نشیب های رشته پزشکی هستند تقدیم می کنیم.

لذت یادگیری با جی ۵؟

من هیچ وقت با جی ۵ احساس خستگی نکردم و از همان ابتدا تا انتهای یادگیری هر مطلب ، به من احساس نشاط فوق العاده ای می داد. وقتی جی برگ ها را یکی یکی از هر خانه به خانه بعد منتقل می کنید خودتان پاداشتان را جلوی چشمانتان می گیرید. جی ۵ درست مثل یک بازی شیرین و کودکانه است و لذتی که از حس یادگیری با آن عایدمان می شود غیر قابل توصیف است.

جی ۵ و یادگیری زبان انگلیسی؟

نقش جی ۵ در این زمینه فوق العاده است و شاید بتوان یکی از بیشترین کاربردهای جی ۵ را در زمینه یادگیری زبان انگلیسی دانست. از آنجاییکه یادگیری زبان نیازمند تکرار و مرور مداوم است، جی ۵ و جی برگ نویسی یکی از بهترین روشها برای یادگیری زبان است.

جی ۵ و نجات وقتهای مرده؟ فکر می کنید روزانه چند ساعت وقت مفید داشته اید؟

با وجود مشغله زیاد کاری از تدریس در دانشگاه گرفته تا ویزیت بیماران در بیمارستان و مطب، بی اغراق می گویم روزانه به طور متوسط ۶ تا ۸ ساعت از وقتهایم را نجات می دادم . صبح ها قبل از نماز ، بعد از کار در بیمارستان ، ظهرها قبل از رفتن به مطب و حتی در فاصله زمانی ویزیت بیماران از مرور جی برگهایم غافل نمی شدم. ناگفته نماند، یادگیری با جی ۵ برخلاف روشهای سنتی یادگیری، هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی ندارد و از هروقتی حتی بدون صرف نظر از تفریحاتمان میتوانیم بهره ببریم.

feleshfeleshمتن کامل مصاحبه


(4 votes, average: 4,00 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 6

  1. دکتر حمید نعمتی جی پنجی موفق پزشک متخصص اطفال

    ایشان مدرک دکترای عمومی را از شیراز(۶۸تا۷۵) ،تخصص از تهران(۷۸تا۸۱) و فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان را از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شدند ۹۱تا۹۳
    و هم اکنون استادیارِ دانشگاه علوم پزشکی شیراز میباشند

  2. دکتر حمید نعمتی جی پنجی موفق پزشک متخصص اطفال

    به جی شاپ مراجعه کردم ولی همه محصولات به درد کنکوری ها میخوره نمیدونم از کدوم محصول استفاده کنم خواهشا کمک کنید

  3. دکتر حمید نعمتی جی پنجی موفق پزشک متخصص اطفال

    سلام دانشجوی ترم یک زیست شناسی هستم ارزویم پزشکی بود ولی متاسفانه تونستم قبول شم به همین دلیل هین رشته رو زدم که بتونم در فوق و دکترا وارد گروه پزشکی شم ولی شنیدم بسیار دشواره ازتون میخوام راهنماییم نید از کدوم محصولات استفادخ کنم که به هدفم برسم میخوام از همین ترم با نمرات عالی پاس کنم کمکم کنید ممنونم

    1. دکتر حمید نعمتی جی پنجی موفق پزشک متخصص اطفال

      خانم ارزو گرامی
      سلام
      متاسفانه جی برگ های اماده زیست شناسی و یا پزشکی تولید نشده اند ولی شما می توانید با تهیه ی جی برگ خام خودتان تمامی دروس اختصاصی تان را جی برگ نویسی کنید.که این کار باعث تثبیت بهتر مطالب در ذهنتان خواهد شد(نوشتن مطالب یکی از مراحل مهم به حافظه سپاری دروس اموزشی است) و از طرفی هم برای مقاطع بالاتر می توانید از ان ها استفاده کنید و هنگامی که به جی برگ هایتان مراجعه کنید با کمال حیرت خواهید دید حجم بسیاری از مطالب را در حافظه ی بلند مدت تان دارید.و امادگی ذهنی فوق العاده بالا شما را متعجب خواهد کرد.
      توصیه ی اکید ما این است که حتما مطابق با قوانین جی برگ نویسی و رعایت کلیه ی نکات ان اقدام به فیش برداری کنید،و با مراجعه به سایت جی۵اسک میتوانید پاسخ بسیاری از پرسش هایتان را بیابید.
      http://g5ask.com/
      از طرفی هم برای دروس عمومی و زبان میتوانید از محصولات اماده استفاده کنیدتا میزان قابل توجهی از زمان را مدیریت و صرفه جویی کنید.

  4. دکتر حمید نعمتی جی پنجی موفق پزشک متخصص اطفال

    با عرض سلام خدمت دست اندر کاران جی ۵ دانشجوی ترم ۳ رشته مهندسی صنایع هستم و اشتیاق زیادی به استفاده از جی ۵ دارم اما مشکلی که برام پیش اومده اینه که نمیدونم باید از چه محصولی استفاده کنم . لطفا کمکم کنید ….

    1. دکتر حمید نعمتی جی پنجی موفق پزشک متخصص اطفال

      سلام جناب شیردل
      شما میتوانید لیست محصولات را در جی شاپ ملاحظه بفرمایید
      //malekig5.com/shop/
      و برای یافتن پاسخ سوالات خود در سایت جی۵اسک مراجعه بفرمایید.
      http://g5ask.com/
      در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می توانید با روابط عمومی جی۵ تماس بگیرید.
      //malekig5.com/
      ۰۲۶۳۲۲۳۴۵۶۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.