تغییر رشته ای ها! راه حلی برای شما با جی۵؟ همگام با نمایشگاه کتاب ۹۵

با نگاهی متعجب مرا می نگرد و می پرسد: “تغییر رشته ای ها! راه حلی برای شما با جی۵؟!!!”
پسر نوجوانی است که برق کنجکاوی در چشمانش می درخشد.

-مگر تو تغییر رشته ای هستی؟!
-نه!
-پس بیا جلو تا با یک روش خوب برای مطالعه آشنایت کنم!

با اشتیاق جلو می آید. برادر دوقلویش به همراه دوست مشترکشان به او ملحق می شوند.
از جعبه برایشان می گویم و تشابهش با بازی مار و پله! برادر دیگرش که دانش آموز مضطربی به نظر می آید و نشانه های ناخن جویدنش مشهود است با هیجان می گوید: “آره! عین مار و پله است!” و با هم می خندند. نگاه عمیق او به جعبه مانند مطالعه راه حل یک سوال پیچیده است که ذهنش را درگیر کرده! منتظر است توضیحات تکمیلی را بشنود. می پرسم دانش آموز چه مقطعی هستند و بسته مناسبشان را می آورم، تعدادی از جی برگها را خارج می کنم و سوالات روی آنها را می پرسم. با شور و هیجان به سوالاتم جواب می دهند و جواب های درست را می شنوند. روند مطالعاتیمان آنقدر جذاب هست که فراموش کنند برنامه هایشان در نمایشگاه کتاب را پیگیری نکر ده اند. از کلاسهای مدرسه شان می گویند و این که شاگرد زرنگ کلاسشان همان دوست کنجکاومان است. برادر دیگر لبخند معکوسی به چهره می گیرد، یک قدم عقب می رود و با لحنی آکنده از تحسین و تایید می گویند: “همه ی نکات ریز و دقیق را گفته!” و دو پسر دیگر او را تماشا می کنند.
انگار نه دوست شاگرد ممتازمان از غرفه جی۵ دل می کند و نه دوستان همراهش!!!

nama2

nama3

nama4

(4 votes, average: 3,00 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 2

  1. تغییر رشته ای ها! راه حلی برای شما با جی۵؟ همگام با نمایشگاه کتاب ۹۵

    خب ؟ پس تغییر رشته ای ها چی شد؟

    1. تغییر رشته ای ها! راه حلی برای شما با جی۵؟ همگام با نمایشگاه کتاب ۹۵

      دوست عزیز لطفا سوال خود را کامل و واضح بپرسید؟
      اگر پرسشتان این است که جی ۵ چه راه حلی برای تغییر رشته ای ها دارد؟ باید به شما بگویم :جی ۵ سبک زندگی عمیق است. ما به اغلب افرادی که در زندگی خود به فکر تغییر رشته و یا بعضا تغییر شرایط فعلی خود هستند راه حل هایی ارائه می دهیم که فرد می تواند این روند تغیییر را راحت تر و با اطمینان کامل پشت سر بگذارد.
      تغییر رشته تحصیلی و ادامه و پیشرفت در یک رشته جدید برای افراد بسیار دشوار است چرا که از آینده رشته جدید و ایجاد تغییرات در زندگی به واسطه نداشتن اطمینان از رسیدن به هدف و روشن نبودن مسیر واهمه دارند. ما با ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه می توانیم به شما در برداشتن گامهای مطمئن و هدفمند کمک کنیم. تا بتوانید با اطمینان مسیر جدید خود را پیدا کنید و در آن راستا حرکت کنید.
      جی ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.