سفرهای یادگیری نسل پنجم جی پنجی

پابه پای هم سفری را آغاز می کنیم که مقصد آن یادگیری و موفقیت شماست. در این سفر خیال شما راحت است که با وجود منابع متعدد و پراکنده، به غنی ترین و کامل ترین آنها دسترسی دارید.
سفر یادگیری جی۵ ابتکارعملی است که در طی آن مطالب کتاب درسی شما در سفر بدون فراموشی در ذهن جای می گیرد. مطالب کتاب درسی در قالب(توشه های سفر) شامل منابع درسی مورد نیازی هستند که به صورت جی برگ های آماده تنظیم شده اند که با مرور و تکرار آنها به روش جی ۵ برای همیشه به حافظه بلند مدت منتقل می شود، فکر افزار جی پنج در قالب جی پی اس شما در هر لحظه فاصله شما تا مقصد یادگیری را نشان می دهد تا مطمئن باشید در جهتی درست در حال حرکت هستید. علاوه بر نقشه راه، شما نیاز به یک برنامه ریزی منسجم و کامل دارید که به شما کمک می کند که به تعهد خود در این سفر وفادار بمانید و مسیر موفقیت را در جاده آن نیمه کاره رها نکنید. این برنامه نسل پنجم برنامه ریزی به روش جی۵ است که اساس آن در نظر گرفتن اولویت های موضوعی و تمرکز بر نقاط قوت و ضعف شما می باشد.
در این سفر نیازمند لیدرها و راهنماهای حرفه ای هستید تا لحظات دشوار و پر چالش سفر شما را به لحظاتی شیرین و پر آرامش مبدل سازد. پشتیبانان جی۵ دوش به دوش شما را همراهی و مراقبت می کنن و بهترین راه حل هارا در زمان چالش یادگیری به شما ارائه می دهند.

(2 votes, average: 4,00 out of 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.