انتشارات جی5

برنامه ریزی و بودجه بندی آزمون های حقوقی

برنامه ریزی و بودجه بندی سفرهای یادگیری شما در مشاغل حقوقی و گرایش های ارشد حقوق، با توجه به زمان و نیازتان انجام خواهد شد.

با توجه به زمان شروع سفر یادگیری شما، راه ها و نقشه های متفاوتی برای موفقیت شما فراهم شده است که شامل مسیر هاو راه هایی با زمان یک ساله ، ۶ ماهه و ۳ ماهه می باشد.

بودجه بندی آموزشی(نقشه راه)
مسیر سفر زمان سفر محتوای سفر
مسیر قدرتی زمان مناسب  بیشتر از ۹ ماه این مسیر برای متقاضیانی مناسب است که تا آزمون زمان مناسبی دارند و می توانند تمامی مطالب را به همراه قوانین فرعی  در قالب یک برنامه ریزی روزشمار و پشتیبانی گام به گام مطالعه کنند و دیگر دغدغه ی زمانبندی و اتمام و مرور دروس را ندارند دراین مسیر تمامی مطالب از پایه مطالعه و مرور تثبیت میشود.

 

مسیر سرعتی ۶ تا ۹ ماه این مسیر و راه  برای آن دسته از متقاضیانی مفید است که زمان متوسطی تا آزمون دارند اما میخواهند برای پاسخگویی به تمام سوالات، کلیه ی دروس، مطالب و نکات را بخوانند و با مرور وتکرار به منابع مسلط شوند، این  مسیرمعمولا به دوستانی که  ۶ تا ۹ ماه تا آزمون زمان دارند توصیه میشود.تیم حقوقی جی ۵ با توجه به این زمان با ارائه برنامه ریزی روز شمار و دقیق و پشتیبانی گام به گام این امکان را به دوستان میدهند که بتوانند با تسلط بر تمامی مطالب موفقیت خود را در ازمون وکالت قطعی کنید

 

مسیر همراه با چتر نجات کمتر از ۶ ماه در این مسیر متقاضیان آزمونهای حقوقی زمان اندکی را برای مطالعه ی منابع دارند که در این راه دوستان نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و روزشمار و پشتیبانی گام به گام می باشد،  در این زمان پیش بینی شده که معمولا کمتر از ۶ ماه می باشد به متقاضیان توشه های ویژه که تسلط به قوانین و نکات داده می شود.

 

 

در این سفر شما می توانید متناسب با نیاز و علایق خود در یکی از این تورها با ما همراه شوید و با کمک پشتیبان های جی۵، به مقصد موفقیت در آزمون وکالت دست یابید.

(2 votes, average: 2,00 out of 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.