بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

 

با بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5، زبان انگلیسی خود را سریعتر و عمیق تر از آنچه تصور می کنید از سطح مبتدی به سطح پیشرفته برسانید.

یادگیری چهار مهارت:  Reading, Writing, Listening, Speaking

داشتن مکالمه آسان با دامنه لغات گسترده

تجربه ی یادآوری معانی متفاوت یک لغت در یک زمان

عدم فراموشی مطالب با گذشت زمان با توجه به فرار بودن زبان انگلیسی

 

با sg5-1 و  sg5-2 تحولی معجزه گونه،سریع،همه جانبه وباور نکردنی را در کوتاهترین زمان ممکن دریادگیری زبان انگلیسی خود تجربه خواهید کرد!

این محصول شامل:

۱-کتابهای آموزشی ترمیک همراه با CD صوتی و جی برگ های نوشته شده

۲-کتاب Real listening & speaking همراه با CD صوتی و جی برگ های نوشته شده

۳-کتاب داستان کوتاه همراه با CD صوتی و جی برگ های نوشته شده

۴-جی برگهای Definitions.Antonyms & synonyms(مترادف ومتضاد.تعاریف)

۵- جی برگ های Idioms & Proverbs(اصطلاحات و ضرب المثل)

۶- فیلم آموزشی همراه با زیرنویس (DVD )

 

 

(17 votes, average: 3,41 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 23

  1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

    سلام.من دانشجوی پزشکی هستم و میخوام زبان رو در حد عالی یادبگیرم. سطح زبانم در حد متوسط است.یعنی متن های انگلیسی روتا حدی میفهمم اما در اسپیکینگ،لیسنینگ و رایتینگ ضعیفم. شما کدوم بسته رو ب من پیشنهاد میکنید؟

    1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      سلام خانم فاطمه عزیز وقتتون بخیر
      دوست خوبم بسته های آموزش زبان انگلیسی doit از همان بسته مقدماتی تا پیشرفته به صورت کاملا چهارمهارتی زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد. شما حتما می بایست در آزمون تعیین سطح شرکت کنید و از سطحی که برای شما مناسب است شروع کنید.
      برای دریافت راهنمایی و مشاوره و همچنین ثبت سفارش خود می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس حاصل نمایید.
      موفق و پیروز باشید.

    1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      سلام خانم نیلوفر عزیز وقت شما بخیر
      بله دوست عزیز بعد از اتمام هر ترم و شرکت در آزمون پایان ترم با آمادگی کامل می توانید وارد ترم بعدی شوید.

  2. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

    سلام میخواستم بدونم شما برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان دارید من ازبسته زبان رو دوساله خریدم

    1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      سلام دوست عزیز. وقت شما بخیر
      بسته های زبان انگلیسی همراه با پشتیبانی، برنامه ریزی می باشد. و شما برای دریافت برنامه و مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس حاصل نمایید.

  3. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

    یه سوال داشتم میخواستم بدونم با بسته های جی ۵ میتونم بدون رفتن به کلاس سطح زبانمو بالا ببرم جوری که کامل تسلط داشته باشم به زبان توی چ مدت میتونم تسلط کاامل داشته باشم

    1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر برای یادگیری زبان انگلیسی به شما بسته ی doit پیشنهاد می شود. بسته آمورش زبان انگلیسی doit در ۶ سطح از مقدماتی تا پیشرفته زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد، هر سطح دارای ۳ تا ۴ ترم است. با مطالعه ی روزی ۲۰ دقیقه هر ترم تقریبا ۱ ماه طول می کشد تا بسته تمام شود و شما بتوانید وارد ترم بعدی شوید. یعنی با روزی ۲۰ دقیقه مطالعه می توانید آمادگی لازم برای شرکت در آزمون هایی مثل آیلتس و تافل را به دست آورید. در واقع شما کمتر از ۲ سال می توانید به نتیجه مورد نظر خود برسید. البته این زمان برای دوستانی است که روزی ۲۰ دقیقه زمان می گذارند، اگر شما وقت بیشتری در طول روز بگذارید قطعا می توانید در بازه زمانی کمتری به نتیجه ی مورد نظر خود برسید.

      1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

        باسلام وقت بخیر . آموزش زبان از مبتدی تا پیشرفته هزینه اش چقدره؟؟درضمن بسته آموزشی شما از صفر آموزش میده؟؟

        1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

          درود بر شما آروین جان
          با استفاده از دوره های آموزش زبان انگلیسی doit شما می تونین از سطح مبتدی شروع به یادگیری زبان کنین و در مدت زمان کمتر از سه سال به تسلط کامل بر زبان انگلیسی برسین. در این دوره ها شما کتاب های درسی به همراه فایل های صوتی و تصویری رو خواهید داشت که بر اساس متدها و منابع روز دنیا تدوین شده اند. تمام لغات و اصطلاحات جدید کتاب برای شما جی برگ نویسی شده اند تا به راحتی بتونین اونها رو به حافظه بلند مدت خودتون بسپارین. برای تقویت مهارت reading، کتاب داستان به همراه سی دی داخل این پکیج برای شما ارسال میشه. از اونجا هم که که مهمترین اصل در یادگیری زبان انگلیسی برنامه ریزی منظم و تداوم در مطالعه است یک سری ابزارهای انگیزشی در اختیار شما قرار می گیره تا به شما کمک کنه به تعهد مطالعه روزانتون پایبند باقی بمونین. علاوه بر تمام اینها با نصب اپلیکیشن همیار doit می تونین تمام محتوای آموزشی مورد نیازتون رو بر روی گوشی همراهتون داشته باشین. مربی هم تمام مطالب درسی رو داخل کلاس های آنلاین برای شما توضیح خواهد داد و هر زمان سوالی داشته باشین شما رو راهنمایی خواهد کرد. همچنین داخل گروه های مجازی میتونین با مربی و سایر هم کلاس های خود به زبان انگلیسی گفتگو داشته باشین و مهارت گفتاری خودتون رو تقویت کنین. قیمت این پکیج ها برای ترم های مختلف کمی متفاوت هستن و شما می تونین برای مشاهده قیمت دقیق هر بسته به فروشگاه سایت مراجعه کنین. با آرزوی موفقیت برای شما آروین عزیز

  4. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

    سلام. میشه اطلاعاتی درمورد قیمت و طول دوره بگید. و اینکه آیا مدرکی ک میدید معتبر هست یا ن؟

    1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      سلام و وقت بخیر
      برای یادگیری زبان انگلیسی، بسته های خودآموز ۴مهارتی داریم که زبان انگلیسی رو از سطح مقدماتی تا پیشرفته در ۶سطح به شما آموزش می دهد و هر سطح دارای ۳ تا ۴ ترم است. هر ترم از این بسته ها با گذاشتن روزی ۲۰ دقیقه زمان ظرف ۳۰ تا ۴۰ روز به پایان می رسد و شما در پایان هر ترم می توانید در آزمون پایان دوره شرکت کنید و با آمادگی لازم وارد ترم بعد شوید.
      مدرکی که شما دریافت می کنید از انتشارات جی۵ هست و از همه مهمتر اینکه شما بعد از گذراندن این دوره ها آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های بین المللی را به دست می آورید.
      برای مطالعه قیمت بسته های خودآموز زبان انگلیسی doit می توانید کلیک کنید و از طریق سایت هم می توانید خرید خود را انجام دهید.
      این موضوع را هم در نظر داشته باشید که اگر قبلا زبان مطالعه داشتید و امکان مکالمه به زبان انگلیسی را دارید می توانید آزمون تعیین سطح شرکت کنید و از سطحی که برای شما مناسب هست شروع کنید و ادامه دهید، در غیر این صورت می توانید از ترم اول شروع کنید و تا سطحی که نیاز دارید ادامه دهید.

  5. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

    سلام . وققتون بخیر من از طریق یک دوست با بسته های شما آشنا شدم. در اصل نمیخوام مکالمه یاد بگیرم.قصد من ترجمه متون انگلیسی و ترجمه روان زبان سیستم هست
    آیا روی بسته های شما میتونم حساب کنم ؟

    1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      با سلام و وقت بخیر
      دوست عزیز جی۵ بسته های خودآموز کاملا ۴مهارتی دارد که به شما زبان انگلیسی رو از سطح مقدماتی تا پیشرفته آموزش می دهد. شما به کمک این بسته ها می توانید به راحتی ترجمه کنید، مقاله و متون انگلیسی را مطالعه کنید و لذت ببرید. این بسته ها شامل کتاب های آموزشی، سی دی های تلفظی، دی وی دی های فیلم و جی برگ های نوشته شده و آماده است. که یادگیری با کتاب ها و سی دی ها انجام می شود و به کمک جعبه جی۵ و جی برگ ها مطالب مرور شده و به حافظه ی بلند مدت سپرده می شود.
      در کنار بسته ها خدماتی مثل پشتیبانی،آموزش مجازی و گروه های تلگرامی، برنامه ریزی، برگزاری آزمون و ارائه مدرک وجود دارد. که شما بتوانید مطالعاتتان را به طور مستمر تا سطحی می خواهید ادامه دهید. و قطعا تا رسیدن به سطح intermediate به راحتی می توانید از پس ترجمه ی متون بربیاید. و همچنین مربیان در خصوص تقویت هرچه بیشتر هر مهارتی شما را رهنمایی کرده و نکات و تکنیک های لازم را به شما خواهند گفت. روی لینک زیر کلیک کنید و اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را مطالعه نمایید.
      https://malekig5.com/products/doit/

    1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      سلام وقت بخیر
      برای آموزش زبان انگلیسی بسته های خودآموز زبان DOIT را داریم که به طور کاملا ۴ مهارتی زبان رو به شما آموزش می دهد. DOIT یک دوره آموزشی کامل و کاربردی از مبتدی تا پیشرفته است. این دوره کامل آموزش زبان انگلیسی، به افراد تحت آموزش خود کمک می کند تا مهارتهای ارتباطی موثر خود را منطبق با استاندارد بین المللی CEFR افزایش دهند. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که هر سطح از خود آموز DOIT منطبق بر سطح های CEFR است. و این بسته شامل چندین ترم است و شما بسته به نیازتون تا هر سطحی که مایل باشید مطالعه می کنید و هر ترم با مطالعه ی روزی ۲۰ دقیقه بین ۳۰ تا ۴۰ روز زمان می برد. از طرفی این دوره کاملا موضوع محور بوده و هر درس با هدف آموزش یک موضوع کاربردی طراحی شده است. رو لینک زیر کلیک کنید تا اطلاعات کافی در مورد بسته های زبان انگلیسی را به دست آورید. https://malekig5.com/products/doit/

  6. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

    سلام خسته نباشید. من به صورت تلفنی یه بسته آموزشی زبان سفارش دادم گفتن بین ۴ تا ۸ میرسه به دستم ولی الان ساعت ۹ خبری نشد چرا الکی میگین مردم رو معطل میکنید

    1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      سلام دوست عزیز
      ارسال بسته های ما در تهران با پیک با توجه به ادرس شما ظرف ۴ تا ۸ ساعت صورت می گیره. لطفا با شماره های مستقیم شرکت تماس حاصل فرمایید و از بخش ارسال و فروش پیگیر بسته های خود باشید. و مطمین باشید ما به تعهد خود پایبندیم.

    1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      با سلام
      دوست عزیز اگر توضیحات بیشتری در خصوص زبان انگلیسی می خواین زحمت بکشید با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس حاصل بفرمایید.
      با تشکر از شما

  7. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

    باسلام دوست دارم کارایی جی ۵ و قیمت اون رو بدونم چون من علاقه به یادگیری زبان انگلیسی رو دارم و روشهای گوناگونی رو امتحان کرده ام ولی چون ادامه ندادم موفق نبوده ام

    1. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      با عرض سلام به شما دوست عزیز
      جناب علی باید خدمت شما عارض بشم که جی۵ یک روش یادگیری و مطالعه است و به شما کمک میکنه که مطالبی رو که می خونید توی حافظه ی بلند مدت شما موندگار و سیو بشه! و در خصوص یادگیری زبان انگلیسی هم جی۵ برای شما بسته های خودآموز رو داره که با استفاده از این بسته ها می تونید ۴ مهارت خودتون رو تقویت کنید و به مرحله ایی برسید که راحت بتونید مکالمه داشته باشید،ترجیحا با شماره زیر در خصوص راهنمایی بیشتر درباره بسته های زبان با مشاوران ما تماس بفرمایید.
      ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰

    2. بسته های خودآموز زبان انگلیسی SG5

      سلام دوست عزیز
      جی۵ یک روش یادگیری و مطالعه است و به شما کمک میکنه که مطالبی رو که می خونید توی حافظه ی بلند مدت شما قرار بگیرد و شما دیگه اون مطالب را فراموش نکنید! و در خصوص یادگیری زبان انگلیسی هم جی۵ برای شما بسته های خودآموز رو داره که با استفاده از این بسته ها می تونید هر ۴ مهارت خودتون رو تقویت کنید و به سطح بسیار مطلوبی از زبان برسید . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات زبان و روش یادگیری جی ۵ می توانید با این شماره ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس بگیرید مشاوران ما شما را راهنمایی میکنند .
      پیروز و موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.