انتشارات جی5

سفری متفاوت در یادگیری زبان

جی۵ این بار با سفرهای یادگیری آمده است تا با کوله های رایگان آموزشی و انگیزشی شما را به قله تسلط به زبان انگلیسی برساند.
ما از شما می خواهیم این بار با ما سفر یادگیری انگلیسی را آغاز کنید. سفری ایمن، نشاط آور و مستمر تا تجربه شیرین رسیدن به مقصد تسلط به انگلیسی.
کوله های آموزشی شامل محتوای علمی است که همان توشه های اصلی شماست که همزمان بر هر چهارمهارت انگلیسی(reading ,writing ,listening ,speaking) مسلط می شوید و به توشه های کاملی برای این منظور دسترسی دارید.
کتاب هایی که درس به درس به زبانی ساده و کاربردی شما را آموزش می دهند. سی دی ها و دی وی دی هایی که گام به گام به صورت صوتی و تصویری مهارت شنیداری (listening) و گفتاری (speaking) شمارا قوی می کنند و جی برگ های آماده یا همان لقمه های یادگیری که مهمترین توشه سفر یادگیری شما هستند و شامل همه ی نکاتی هستند که می بایست به آنها تسلط کامل پیدا کنید. با این توشه های غنی برای رسیدن به مقصد تسلط به انگلیسی به هیچ منبع دیگری نیاز ندارید.
در این سفر یادگیری، ما به شما کوله یادگیری موفق را می دهیم که در آن تمامی ابزارها و لوازم مورد نیاز شما برای رسیدن به مقصد تسلط به انگلیسی فراهم آورده شده است.
دراین کوله ها علاوه بر منابع علمی و معتبر که توشه های اصلی تسلط به چهار مهارت اصلی زبان هستند. شما فکرافزار جی۵ را دارید که جی پی اس سفر شماست و در هر لحظه فاصله شما تا مقصد تسلط به انگلیسی را نشان می دهد تا مطمئن باشید در جهتی درست در حال حرکت هستید.
با توجه به نیاز و امکانات و علاقه شما، نقشه های متفاوتی برای رسیدن به مقصد تسلط به زبان انگلیسی فراهم شده که شامل مسیر ها و راه هایی با زمان های ۶ ماهه (مسیر کوهستانی)، ۴ ماهه (مسیر اتوبان)، ۲ ماهه (مسیر میانبر) می باشد.

در این سفر ها راهنمای سفر شما بسیار مراقب است که علاوه بر تعهد به برنامه آموزشی با استفاده از ابزارهای انگیزشی که نقش حیاتی در به سلامت رسیدن شما به مقصد تسلط به زبان انگلیسی دارند نیز کاملا متعهد باشید.
و همچنین کوله های انگیزشی که همواره مسیر یادگیری زبان را برای شما هموارتر و لذت بخش تر می کنند شامل موارد زیر می باشند :

• تعیین سطح تلفنی و آنلاین
• تست سیب شخصیت
• پشتیبانی گام به گام
• برنامه ریزی و بودجه بندی دوهفتگی، سه هفتگی یا ماهیانه
• برگزاری آزمون آنلاین
• ارائه مدرک پایان دوره برای هر یک از سطح های سفر یادگیری زبان
• پشتیبانی آنلاین
• پاسخگویی۱۰۰ درصدی به سوالات و ابهامات و رفع اشکال

(16 votes, average: 3,63 out of 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.