انتشارات جی5

اعطا مدرک به زبان آموزان جی پنجی

آزمون های آزمایشی، آزمون های پایان دوره
زبان آموزان عزیز در هر سطحی از سفر یادگیری زبان انگلیسی هستید، اگر می خواهید با خیالی راحت وارد سفر بعدی یادگیری خود شوید، انتشارات جی ۵ با برگزاری آزمون های آزمایشی (جهت آمادگی قبل از آزمون پایان دوره) و آزمون های پایان دوره (جهت اخذ مدرک) به صورت آنلاین و کاملا رایگان نگرانی های شما را برطرف کرده است.
با توجه به اینکه مکالمه ی انگلیسی در فرآیند تماس های پشتیبانی نیز انجام می می شود، لذا بعد از قبولی در آزمون اینترنتی، آزمون مکالمه ی انگلیسی نیز برای شما به عمل خواهد آمد.
لارم به به توضیح است که اگر نگران عدم قبولی در آزمون اصلی هستید ، با خیالی راحت می توانید در آزمون های آمادگی و آزمایشی شرکت کنید تا در آزمون اصلی موفقیتتان تضمین شود.

پس با خیالی راحت با ما تماس بگیرید.

مدرک
در صورت قبولی شما در آزمون پایان دوره و اخذ نمره ی بالاتر از ۷۰ ، جی ۵ نسبت به صدور مدرک و ارسال آن برای شما ظرف مدت حداکثر یک هفته، اقدام خواهد کرد.
بعد از آزمون شما در لیست انتظار برای مصاحبه ی تلفنی با کارشناسان ما خواهید بود و به جمع باشگاه جی پنجی های زبان ما خواهید پیوست.

با ارسال کلمه “آزمون” به ۱۰۰۰۴۰۰۵ و یا تماس با خط ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ نسبت به ثبت نام در آزمون های آزمایشی و پایان دوره و مشاوره های مورد نیاز اقدام نمایید.

(12 votes, average: 4,58 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 6

  1. اعطا مدرک به زبان آموزان جی پنجی

    سلام، اگر از سطح Intermediate تا سطح پیشرفته بطور مداوم ادامه بدیم، ظرف چه مدت تموم میشه؟ برای سفارش بسته Intermediate باید تماس بگیرم؟

    1. اعطا مدرک به زبان آموزان جی پنجی

      درود بر شما خانم مائده…
      دوره های آموزش زبان doit دوره ایی ست ۱۶ ترمی وهر ترم به صورت میانگین دو ماهه به اتمام میرسد.نیاز هست زبان آموز قبل از شروع تعیین سطح کتبی و تعیین سطح شفاهی انجام دهد تا ترم مناسب شخص مشخص بشه وبتونه از اون ترم ثبت نام کنه همچنین برای سفارش میتونین داخل سایت شماره ثبت کنین تا مشاورین در اولین فرصت با شما تماس بگیرن یا با شماره ی ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ در ارتباط باشین…

  2. اعطا مدرک به زبان آموزان جی پنجی

    سلام و وقت به خیر واقعا مدت ها بود که من دنبال موسسه ای بودم که بدون تلف شدن وقتم و سطح اموزش عالی بتونم زبانم رو ادامه بدم من امروز اولین ترمم رو تموم کردم و دوست دارم به هرکسی که دنبال یادگیری منظم و با برنامه ریز دقیق هست پیشنهاد بدم.متشکرم از پرسنل محترم دپارتمان j5.

    1. اعطا مدرک به زبان آموزان جی پنجی

      درود بر شما خانم عرفانیان عزیز…
      سپاس از اینکه تجربه ی ارزشمندتون رو با دوستداران یادگیری زبان درمیون گذاشتین تا بتونن راحت تر انتخاب کنن و مسیر درستی رو پیش بگیرن…

  3. اعطا مدرک به زبان آموزان جی پنجی

    من جی ۵ رو سه سال پیش خریدم اما نیمه کاره رهاش کردم. با اینکه تا ترم سه داشتم میرسیدم. چون در آزمون ارشد پذیرفته شدم و گیر دانشگاه بودم، متاسفانه هرس خوردنم برا اونجا منو از پیگیری برنامه زبانم باز نگه داشت. به ویژه که نمیدونستم آخرش چه ساعتی رو میتونم برا این کار بذارم. چون خیلی وقتا در همون ساعتی که برنامه میریختم، یه مشکلی پیش میومد.
    میخوام دوباره شروع کنم. جعبه م پر از جی برگهای زبانه . به نظرتون از همین خانه اول دوباره به همین ترتیبی که رها شده بودن، شروع کنم؟ چه راهی برم درستتره؟

    1. اعطا مدرک به زبان آموزان جی پنجی

      سلام
      دوست عزیز رها کردن از عواقب عمل نکردن به تایم دکتر حسابی و متعهد نبودن به آن است. اختصاص مقدار زمان معین در هر روز به یادگیری زبان و تعهد ۱۰۰% به انجام آن به خاطر نقش برجسته آن در ایجاد یک ساختار خود سازمان ده در مغز شماس. پیشنهاد ما به شما پس از شروع مجدد بسته این است که حتما برای خود برنامه ریزی کنید و به برنامه زمانی خود مقید باشید.
      از طرفی برای شروع خواندن جی برگ ها اگر آنها را در خانه های جعبه رها کردید پیشنهاد ما این است که حتما همه را از جعبه خارج کنید و دوباره شروع به خواندن و مرور کنین چراکه جی برگ هایی که از خانه شماره ۵ خارج نشده اند هنوز به حافظه بلند مدت شما سپرده نشده اند پس بهتر است آنها را دوباره وارد خانه های جعبه کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.