۵۰۴

عنوان سفر
سفر تسلط به واژگان ضروری ( ۵۰۴ واژه )
آیا کمبود دامنه واژگان در زبان انگلیسی هم یکی از دغدغه های عمده ی شماست؟

هدف سفر
احتمالا شما هم بارها این تجربه را داشته اید که در حین صحبت به زبان انگلیسی احساس کرده اید که لغت های بیشتری را باید بلد باشید، یا حین تماشای فیلم، معنی خیلی از لغات را نمی دانسته اید و درک کاملی از محتوای فیلم نداشته اید.
این بار می خوهیم سفر افزایش دامنه واژگان را با هم شروع کنیم.سفری ایمن،پرنشاط و مستمر تا تجربه شیرین رسیدن به سطح مناسبی از لغات درانگلیسی.
در این سفر یادگیری، ما به شما کوله یادگیری موفق را می دهیم که در آن تمامی ابزارها و لوازم موردنیاز شما برای رسیدن به مقصد تسلط به انگلیسی فراهم آورده شده است.
دراین کوله ها علاوه بر منابع علمی و معتبر که توشه های اصلی افزایش دامنه واژگان هستند، شما فکرافزار جی۵ را دارید که جی پی اس سفر شماست و در هر لحظه فاصله شما تا مقصد افزایش دامنه واژگان انگلیسی را نشان می دهد تا مطمئن باشید در جهتی درست در حال حرکت هستید. با روش جی۵ سفرافزایش دامنه واژگان انگلیسی برای شما همیشگی می شود و دیگر آنچه را که یاد می گیرید فراموش نخواهید کرد،از همه مهمتر اینکه ابزارهایی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که به شما کمک می کنند تا به تعهد خود در این سفر وفادار بمانید و یادگیری زبان را در جاده طولانی آن نیمه کاره رها نکنید.
این سفر نیازمند لیدر و راهنماهای حرفه ای است تا لحظات دشوار و پرچالش یادگیری شما را به لحظاتی شیرین و آرامش بخش تبدیل کنند. پشتیبانان جی۵ بهترین راه حل ها را در زمان چالش های یادگیری به شما ارائه می دهند و همیشه پاسخ گوی سوالات شما هستند.

محتوای آموزشی سفر جی۵
یقینا اگر به دنبال این هستید که تحولی چشمگیر را به طور اصولی در یادگیری زبان خود تجربه کنید، با بسته ۵۰۴ واژه زبان انگلیسی می توانید به این افق دست پیدا کنید. خانم مری برامبرگ در این کتاب ،۵۰۴ واژه مطلقا ضروری را گردآوری کرده و شما با این لغات به گونه ای توانمند می شوید که امکان مطالعه بسیاری از متون علمی و غیر علمی برایتان فراهم می شود، دیگر وقتی یک فیلم با زیرنویس انگلیسی می بینید نیازی نیست دم به دم سراغ دیکشنری بروید،یا وقتی یک کاتالوگ انگلیسی را مطالعه می کنید لحظه به لحظه در ترجمه لغات نخواهید ماند.
۵۰۴ واژه به همان اندازه که برای زبان آموزان سطح مبتدی و متوسط مفید است، در موفقیت داوطلبان آزمون هایTOEFL،IELTS، GRE و دکترا و همچنین آزمون های ارشد و دکترا، نقش موثری دارد و جزئی از منابع اصلیشان می باشد.
همچنین این بسته ها برای دوستانی که بسته های زبان مقدماتی و یا حتی بالاتر را دارند کاربرد دارد و می توانند بسته ی ۵۰۴ واژه را تهیه کرده و همزمان دامنه واژگانشان را در کنار ۴مهارت اصلی افزایش دهند.
انچه با ارزش است اینکه جی برگ های آماده و نوشته شده ی این سفر، تنها ۵۰۴ واژه نیست بلکه شامل ۴۳۲۰ جی برگ است که به ازای هر لغت نه تنها معنی فارسی بلکه مترادف ، متضاد و تعریف آن به انگلیسی و کاربرد کلمه در جمله وجود دارد و می توانید به راحتی با آن کلمات جمله بسازید. زیرا در یادگیری لغت معنی آن به تنهایی کافی نیست و لازم است که کاربرد آن و چگونگی استفاده ی آن در جمله را هم یاد بگیرید.

کوله یادگیری موفق
در کوله یادگیری موفق تمامی ابزارها و لوازم مورد نیاز شما برای یک سفر مطمئن فراهم شده است.تا بتوانید به تناسب برنامه یا تور آموزشی که انتخاب می کنید از آنها بهره ببرید، این ابزارها و لوازم شامل موارد زیر می باشند:

محتوای کوله ی یادگیری موفق:
فکر افزار جی۵
(جی پی اس سفر)

کاربرد

فکر افزار جی۵ همان جی پی اس شما در این سفر یادگیری است که نشان می دهد کجای مسیر یادگیری هستید و تثبیت وبه یاد سپاری مطالب را برای شما میسر می سازد. شما با پشت سر گذاشتن ۵ مرحله یادگیری با جی ۵ سفرتان را بیمه می کنید و از چند جهت اطمینان کامل می یابید.

مزایا

۱. افزایش سرعت مطالعه و صرفه جویی در زمان
۲. تثبیت و پایداری همیشگی مطالب در حافظه بلند مدت
۳. استفاده از وقت های مرده و تلف شده در جهت یادگیری بیشتر

کتاب، سی دی های صوتی و جی برگ ها
(توشه ی سفر)

کاربرد

این توشه ویژه دوستانی است که سطح دامنه واژگان ضعیفی دارند و می خواهند آن را افزایش دهند.
شما با کمک این توشه سطح دامنه واژگان خودرا حداقل تا سطح متوسط ارتقاء می دهید و می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

مزایا

این جی برگ ها نه تنها معنی فارسی بلکه مترادف ، متضاد و تعریف آن به انگلیسی را یاد گرفته و می توانید به راحتی با آن جمله بسازید.

(No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.